2010. március 2., kedd

Bercelnél

Bercelnél

2010.02.22
Ma Éva néni Bercelnek adott oda. Történelem órán a gyerekek az ókori Görögországból írtak dolgozatot. Az titok amit most elmondok mert nehogy megtudja Gergő bácsi. Képzeljétek el Bercel egy csomó mindent nem tudott a dolgozatból ezért én segítettem neki.
2010.02.23
Újból találkoztam régi barátaimmal, de szereztem egy új barátot is akit úgy hívnak, hogy Brúnó a beceneve pedig Brumi. Brumi egy mackó. Bercel elvitt a foci edzésére is. Én ugyanis nagy foci rajongó vagyok. A kedvenc csapatom természetesen a Real Madrid. Este tévében néztük a Stuttgart Barcelona Bajnokok Ligája nyolcad döntőt. Nagyon szorítottam a Stuttgartnak és végül 1-1 lett a mérkőzés.

2010.02.24
Megtudtuk, hogy száz százalékos lett Bercel történelem dolgozata. Tuti, hogy csak azért mert segítettem neki. Bercelnek ma Telkiben az MLSZ edző központjában volt az edzése. Előtte viszont az egyik pályán megnéztük a női U19-es Magyarország MTK foci meccset ahol érdekes módon 6-2-re nyert az MTK. Este tévében néztük a Inter Chelsa BL meccset ahol az Inter nyert 2-1-re.
2010.02.25
Ma és holnap nincsen iskola ezért Bercel Apukája kijelentette, hogy holnap elmegyünk síelni. Én nagyon örültem mert még sosem síeltem. Berceltől sí lécet is kaptam. Alaposan megéleztük a léceket.
2010.02.26
Az úti célunk Szlovákia és azon belül Chopok. Brumi is velünk jött aki snowboardot kapott. Útközben eleredt az eső de a hegyen a hó esett. Síelés után egy hotelban szállást foglaltunk. Nekem nagyon tetszett a síelés. Bercel megígérte, hogy jövőre majd snowboardot is kapok. Este egy jót pókereztünk.
2010.02.27
Reggel nagyon fújt a szél de legalább esett a hó. Délutánra kisütött a nap. Este a kivilágított pályákon nagyon jót síeltem. Ma már a fekete pályákon is síelhettem.
2010.02.28
Ma nagyon nagy szelet ígértek Chopokra ezért Certovican síeltünk. A nap gyönyörűen sütött . Délután negyed négykor elindultunk hazafelé. Erre a síelésre örökre emlékezni fogok. Sajnálom, hogy ma aludhattam utoljára Berceléknél. Remélem minél hamarabb viszontláthatom Berceléket



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése