2010. március 30., kedd

Március.29
Újból Ricsihez kerültem.Nagyon izgultam mert kíváncsi voltam mit fog Ricsi kitalálni újból.A töri óra Ricsi szerint a legjobb, nekem is ez tetszett a legjobban ma éppen arról beszélgetünk meddig jutott el Alexandrosz, más néven Nagy Sándor a Perzsák elleni harcban.Egyiptomba el is nevezet magáról egy várost.Sajnos Indiában a katonák kérték had menjenek haza mivel 10 éve harcoltak az ellenséggel.Ezután következett a tesi ahol 5 kört kellet lefutnia Ricsinek utána volt 30méteres futás és 60 méteres is volt ezután bementünk és fociztunk gyakoroltuk a beadásokat, fejeléseket pontos rúgásokat.Tesi után következte az emelt infó.Ez az óra különösen jó volt mert 30 percet lehetett játszani de a következő óra gépeléssel fog eltelni.Emelt infó óra után következte a osztály főnöki óra.Amikor haza értünk kimentünk az udvarra és ott hintáztunk, létrán , kötélen másztunk.Amikor Ricsi fölmászott a létrára (fa létrára) akkor eltörött az egyik fok ,így a létra mászás nem sokáig tartott.Azután Ricsi anyukája kijött és gyűjtöttünk neki ibolyát, aztán bementünk.
Március.30
Ma is nehezen kelek fel az óra átállítás miatt.A délelőtt elég gyorsan elszaladt, végre jó idő van és kint is lehet focizni.

Amikor haza értem akkor át öltöztem és mentünk focira, ugyan is edzése van a Ricsinek. A focit nagyon élveztem, futottunk pár kört és utána el kezdtünk meccsezni, szurkoltam a csapatnak, hogy ügyesek legyenek, mert szombaton Biatorbágyon fognak játszani.
Március.31
Örültem hogy újból lehettem Ricsinél, de vissza kell adni Éva néninek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése