2010. február 18., csütörtök

Ricsiéknél

január.15. hétfő
Hétfőn a magyar órán megtudtam hogy ezt a hetet kivel fogom együtt tölteni, a Ricsihez kerültem.Gyorsan eltelt a délelőtt.Elmentünk ebédelni, utána kimentünk egy kicsit a friss levegőre, jót játszottunk.Kezdődött a napközi, a Ricsi megírta a leckéjét, de a fogalmazást otthonra hagyta.Négy óra után érkeztem meg a Ricsiékhez.Mindenki örült nekem,már is otthon éreztem magam.Egy kicsit lazítottunk, ettünk gyümölcsöt.Hozzá kellett fogni a fogalmazás megírásához, Imre királyról szólt.Utána vacsoráztunk ami nagyon finom volt.Ricsi és testvére és persze én egy nagy puzzle kirakásába kezdtünk, kb. 1500 darabból.Remélem a héten befejezzük, igazán nagy meló.
január.16. kedd
Reggel időben felkeltem mivel, suli van, de van akinek sí szünete van, a Ricsi testvérének Norbinak.Reggeliztünk utána irány a suli.Délelőtt mindig nehezebben telik el, főleg ha még a kabátzsebébe is meg kell húznom magam.De ha órán vagyok akkor is csöndbe kell maradnom, viszont sok érdekes dolgot hallok.Délután a Ricsinek foci edzése volt.Amit nagyon élveztem, jó kis mozgás, kell is nehogy el lustuljunk.Élveztem a bemelegítést, és utána labda birtoklás gyakoroltuk.
január.17. szerda
Délután a töri szakkört nagyon élveztem.Először beszélgettünk a 100 éves háborúról, utána erről megnéztünk egy filmet, ez a francia és a angol háborúról szólt, ami 116 évig tartott-ezt kimondani is hosszú.
Hazaérkezés után Ricsivel tanultam.Este egy fontos programunk volt A.C.Milan-Mancheszter United mérkőzést néztük a tévében.Mi az A.C.Milan-nak szurkoltunk, sajnos nem győztek.Az első félidő nagyon izgalmas volt, de a második kevésbé tetszett.
január.18. csütörtök
Reggel nehezen ébredtem mivel, az este későn feküdtünk le a foci miatt.Tesi óra volt az első jól is jött egy kis test mozgás, majdnem az egész órát végig fociztunk.A délutánt nagyon élveztem a puzzle kirakást, amit hárman csináltunk Ricsi a testvére és én.Már sokat kiraktunk nem egyszerű ennyi sok kis darabkából megtalálni, hogy hova illenek a darabok.El is fáradtam egy kicsit, így jobban fog esni a pihenés.
január.19. péntek
Ezt a napot nagyon szeretem, mert nincs sok óra és jön a hétvége.Amikor vége lett a negyedik órának elmentünk ebédelni, utána kimentünk az udvarra beszélgetünk a Ricsi barátaival.Egy óra után jöttek értünk és mentünk haza.Péntek délután is van a Ricsinek fociedzése.Örültem, hogy újból végig izgulhatom az edzést és találkozhatok az új foci társakkal.A bemelegítés után meccs volt, elég sokáig eltartott jól elfáradtunk.Vacsi után jól is esett egy kicsit tévézni.
január.20. szombat
Végre hétvége ezt szeretem a legjobban.Nem kellet korán felkelni, nyugodtan lehetett az ágyba olvasni, játszani.A finom reggeli után játszottunk, filmet néztünk.Közben Ricsi meg,mutatta a plüss állatait, ki is választottam egy barátot Garfield-ot, aki a méretemhez képest óriási, de nagyon kedves, elbeszélgettünk sok mindenről.Délután a Ricsi anyukájával sütöttünk almás pitét.Az alma reszelésben én is részt vettem, tettünk bele fahéjat és cukrot.Nagyon finomra sikerült, mindenkinek ízlett.Utána a Ricsivel a szobájában számítógépeztünk.
január.21. vasárnap
Ma délelőtt amíg Ricsi tanult én a plüss barátaimmal nagyon jól elbeszélgettünk.Pinocchio elmesélte nekem az ő történetét, hogy mi is történt mikor iskolába járt, vagyis kellet volna járnia.És mi miatt nőt meg olyan nagyra az orra.Ez nekem tanulságos volt, mert így is megtudtam, hogy az igazat kell mindig elmondani.Gyorsan el is telt az idő és Ricsi is készen volt a tanulással.Ebéd után elmentünk biliárdozni.Hát ez is egy izgalmas hely!A golyókat meg kell lökni és lehet hogy célba ér.A célba érés már nem olyan könnyű, mert van egy nagyon hosszú rúd ez a dákó és ezzel kell a golyót úgy becélozni, hogy az oda guruljon ahová én szeretném.Volt amikor eltaláltam, volt amikor csak a szerencsén múlt az eltalálása.Sokat tanultam és nagyon megszerettem, lehet hogy bajnok leszek???
január.22. hétfő
Nagyon jól eltelt ez a hét de sajnos vissza kell mennem Éva nénihez.Majd az osztályból újból megismerhetek egy gyereket akitől, sok érdekes dolgokat és történeteket fogok hallani.Én így tanulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése