2010. március 22., hétfő

Alekszéknál

Március 9. Kedd
Mai napon Éva nénitől Alexhoz kerültem. Örültem annak a hírnek, hogy megint mehetek síelni. Sok órája volt az új barátomnak, ezért hosszúnak tűnt a délelőtt. Ebéd után elmentem Alexszal teniszezni, de mivel túlságosan nagyok voltak az ütők, emiatt én csak néztem őt. Ezután a barátom elvitt az otthonába, ahol megírtuk a házi feladatokat, majd megismerkedtem a plüss állataival: Makival, Kacsa úrral, Tigerrel és testvérével Fekete Csíkkal. Vacsora után Alex felolvasott a Garfildból, majd elaludtunk.
Március 10. Szerda
Ma ebéd után a napköziben megírtuk a házit. Ezután Alexszal úszásra mentem. Én sajnos nem úszhattam. Otthon lefekvés előtt a haverom vicceket olvasott nekem, és lefeküdtünk aludni. Szerencsére ez egy rövid nap volt.Március 11. Csütörtök
Ma ebéd után Alex tanuló korrepetálásra ment. Ezután teniszre mentünk. Most megfigyeltem Alex technikáját és megpróbáltam leutánozni. Sokat
Március 12. Péntek
Ma már készültünk a síelésre. Ebéd után szép és helyes írási tanácsadásra ment Alex, utána indultunk a síelésre. Hosszú hat órás volt az út. Amikor megérkeztünk meg kerestük a szálást, azután elmentünk egy pidzériába ahol tele ettük magunkat. Utána vissza mentük a szálásra és aludni mentünk.Március 13. Szombat
Ma már végre síelhettem szerencse, hogy Bercel megtanított már síelni, de figyelnem kellet mert Alex Shovbordozni tanult és sokat eleset. Este vacsora után Bang!-ez tűnk és lefeküdtünk aludni.
Március 14. Vasárnap
A mai nap olyan volt mint az előző, csak Alex vissza tért a síhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése