2010. február 9., kedd

Gáboréknál



Hajmosás habfürdővel fürdőzés száritkozás


Kedd reggel engem és Gábort az anyukája ébresztett fel.Felkeltünk megreggeliztünk majd elmentünk a buszmegállóba. Találkoztunk a Barbival mert ő is azzal a busszal ment iskolába.
Nekem nagyon unalmas volt az iskola mert még nem tudok írni,olvasni és számolni.De megígérte Gábor nekem hogy majd megtanít rá.Amikor az utolsó óráról kicsöngettek elmentünk Gáborral ebédelni.Az ebéd nagyon finom volt fahéjas nudlit ettem.Utána amikor kiértünk az ebédlőből
Gábor anyukája ott várt minket. Hazaérkezésünk után megírta Gábor a leckéjét amibe majd ,,belehalt" olyan sok volt de egyszerűek voltak.Míg Gábor a leckéjét írta én addig kiismertem magam a számítógépen.Gábor amikor már készen volt a leckéjével oda ültünk a számítógép elé.Játszottunk jókat de ezzel hamar elment az idő ilyenkorra a vacsora már kész is volt.Sajtaltöltött pulyka mellt ettünk sült krumplival. Gábor anyukája kis kávés alátétben csinált nekem enni.Nagyon finom volt a vacsora.Este mentem fürödni de sajnos most azt a pár szál hajamat is megkellet mosni. Amikor készen voltunk a fürdéssel lefeküdtünk és a TV ből néztünk mesét a kedvemért én hamar mély álomba szenderültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése