2010. február 8., hétfő

Gábornál

A gazdám Éva néni Gábort választotta ki hogy ö vele töltsek egy egy szép hetet.Az utolsó óránk Osztályfőnöki volt.Az órán olyat játszottunk én voltam Terminándog , a kezemen volt a toll kupakja.Gábor anyukája eljött értünk majd indultunk haza.Otthon megismerkedtem Gábor plüss állataival amíg Gábor írta a leckéjét.Utána oda ültünk a számítógép elé.Gábor mutatott az interneten plüss állatkákat, az egyik kislány meg is tetszett nekem.Utána Gábornak elkellett menni edzésre, addig én Gábor anyukájával voltam és megmutatta a házukat.Miután Gábor haza jött az edzésről addigra Gábor anyukájával megcsináltuk a pizzát vacsorára.Miután megvacsoráztunk Gábor felvitt az emeletre a fürdőszobába és az óriási kádban ,,majd elvesztem."Fürdés után bebújtam a jó meleg takaró alá és álomra szenderültem.

Utóirat: Hmmm... az a pizza milyen finom volt, tele lett a ,,kis pockosom".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése