2010. január 31., vasárnap

Norbinál

2010.január 25.

Ma Norbinak adott Éva néni.
Iskola után Kingával és Bálinttal meg persze Norbival mentünk haza felé.
Norbi és Bálint találtak egy csúszós és hosszú jeget.Nagyon jól éreztem magam, de főleg az volt jó mikor Norbi elesett akkor én jól kinevettem.Norbinak aznap volt a születés napja, este megünnepeltük.

2010.január 26.

Ma Norbinak hat órája volt, nagyon elfáradt de még volt egy kicsi ereje velem csúszkálni a jégen.
Ebéd után segítettem a lecke megírásában, majd elkísértem edzésre.

2010.január 27.

Kicsit elaludtunk reggel de sikerült be érni az iskolába.
Délután lecke írás után játszottunk a Naruto-val a PSP-n. Este lefekvés előtt Norbi felolvasott nekem a Pál utcai fiúkból.

2010.január 28.

Edzésen kiderült, hogy február 5-én Norbi megy focizni Szlovákiába.

2010 január 29.

Éjszaka Norbi rosszul aludt mert fájt a hasa.
Reggel elkisértem a doktor nénihez.

2010 január 30-31.

Egész hétvégén esett a hó ezért jó nagy volt.
Norbival és Kingával lementünk hógolyózni. Nagyon élvesztem Norbinál a hetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése