2010. január 17., vasárnap

2010. január 15. pének

Ma délután Újra találkoztam Kristóf családjával. Este társasoztunk egyet, ahol én és Kristóf eggütes erővel másodikak lettünk. Utána találkoztam nem rég szerzett barátaimmal krötekkel a vakondal és fiával. Meg volt még a togris aki kissebb volt mint én, az elefánt.

2010. január 16. szombat

Ma délelőtt elmentnk a marczibányi téri müvelődés házba. Sok féle dolog volt ott. Mi a tűzzománcra és a marczira mentünk. Délután én és Kristóf megnéztük az Avatart.(Én verttem rá hogy nézzük meg.) A lányok addig hókiflit, keszet és alma tortát készítettek. Nagyon finom volt. Nekem a hókifli ízlett a legjobban.

2010 január 17. vasárnap

Ma délelőtt tanult a Kristóf. Én addig játszottam a plüssállataival.
Délután elmentünk Kristóf nagypapájához, hogy megünnepeljük apukája születésnapját.

2010 január 128. hétfő

Reggel elbúcsúztam a plüssállataitól és Kristóftól.
Évanéninek visszaadott Kristóf.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése