2009. október 18., vasárnap

Norbiéknál voltam a hétvégén

2009.október 16. péntek

Ma Norbiéknál aludtam.
Norbi bemutatta Rozit, a plüss állatát, majd elment zuhanyozni, és addig bekapcsolta a tv-ben a Spongyabob Kockanadrág című rajzfilmet.
Zuhanyozás után megkérdeztem őt, hogy holnap is nézhetem-e a Spongyabob-ot mert annyira tetszett.
Norbi lefekvés előtt olvasott nekem egy mesét a Mesetarisznyából.


2009.október 17. szombat

Ma Norbinak foci meccse volt a Vasas Pasarét ellen, ahová engem is elvittek.
Nagyon nagy harcot vívtak a pályán, de csak döntetlent sikerült elérni.
A meccs után haza mentünk és egy nagyot játszottunk az XBOX-on.


2009.október 18. vasárnap

Ma megnéztem Norbival az egyik barátja foci meccsét.
Miközben haza tartottunk Michael Jacksont hallgattunk a kocsiban, nekem nagyon tetszett.
Hazaértünk és Norbi ebédig tanult.
Tanulás után játszottunk a számítógépen a Spore nevű játékkal, ami nagyon tetszett, ugyanis lényeket lehet bene létrhozni.
Csináltunk nekem is egy saját lényt, akit elneveztünk Hot Dog-nak.
Nagyon jól éreztem magam Norbiéknál a hétvégén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése