2009. szeptember 23., szerda

Kristóféknál

Szeptember 12-én szombaton Kristóféknál voltam.
Elmentünk a budaörsi vásárba és mulatságba. Vidám zene és mókás mutatványosok fogadtak.
A színpadon különleges előadások szórakoztattak bennünket. Én szívesen néztem volna még egy-két műsort,de Kristófék már rohantak Barta Tóni csúzlizdájába. Hamarosan mi is sorra kerültünk, és sikerült eltalálni az egyik célpontnak kitett bábut. Természetesen megkaptuk a komoly jutalmat: negrót. Továbbmentünk a kézműves sátorhoz. Kristóf testvérei készítettek karkötőt és nyakláncot. Amikor megéheztünk, ettünk egy nagyon finom kenyérlángost, amit én is szívesen megkóstoltam. Végül a mézes bódénál telítődtünk, jobbnál jobb mézfajtákat ízleltünk, ami Kristófnak és nekem nagyon jól esett.
Remekül telt ez a nap Kristófékkal a vásári forgatagban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése